Job 28 van 44


Report this listing

Solliciteren



Shop medewerker


Functie

Bij onze klant te Mechelen kan je terecht voor meerdere diensten.
Je wilt een voertuig huren, je gaat verhuizen of je moet een pakket ophalen? Dan moet je niet ver lopen, er is altijd een Service shop bij jou in de buurt. Ze staan steeds paraat om te helpen en adviseren waar nodig.

Als Service Shop medewerker word je ingezet in de Shop van onze klant te Sint-Niklaas.

Je takenpakket is heel variërend waarbij je steeds klantgericht te werk gaat. Een greep uit het takenpakket:

  • Eerstelijnscontact met klanten (telefonisch, persoonlijk en per mail)
  • Opmaken en opvolgen van offertes, contracten en facturen
  • Opvolging lopende contracten (tussentijdse kilometerstand opvragen, contracten verlengen, …)
  • Reinheid controleren en schaderapport opstellen bij meegeven en ontvangen van voertuigen
  • Wagenpark en parking proper houden
  • Af en toe transferts uitvoeren tussen shops
  • Adviseren over de verhuur- en verhuisdienst en begeleiden van klanten die zelf wensen te verhuizen

REF:OFF

Jouw profiel

Van een Service Shop medewerker verwachten wij dat je je flexibel inzet.

Je voldoet aan volgende eisen:

  • Je bent sociaal én commercieel ingesteld
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan goed je plan trekken in het Frans
  • Je zit er niet mee in om op regelmatige basis op zaterdag te werken, afhankelijk van je werkrooster
  • Je neemt je verantwoordelijkheden op voor zaken die je zelf hebt afgehandeld
  • Je rapporteert aan je shopmanager en staat open voor feedback
  • Je bent een echte teamplayer, maar kan ook zelfstandig goed aan de slag
  • Je bezit een geldig rijbewijs B (of hoger) voor handgeschakelde voertuigen en bij voorkeur al enige ervaring op de baan
  • De temperatuur van koelkasten en koelruimtes controleren
  • Producten naar een afdeling brengen
    Producten op rekken of schappen plaatsen
  • De verkoopruimte en de producten in de afdeling onderhouden en schoonmaken
  • Betalingen ontvangen
  • Producten inventariseren
  • De klant verwelkomen
    De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
  • De staat en bewaring van bederfbare producten controleren
    Producten die niet meer verkocht kunnen worden uit de rekken halen
  • Producten in voorraad verpakken en etiketteren of de verpakking en etikettering controleren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren

Aanbod

Buiten een gevarieerde functie en een leuke werkomgeving, bieden wij je volgende zaken aan:

  • Voltijds contract 37u, te presteren op 4 dagen in een afwisselend schema (op voorhand wordt dit schema aan jou bekend gemaakt)
  • Bruto loon €2653
  • Maaltijdcheques per gewerkte dag + ecocheques
  • Vakantiegeld en eindejaarspremie
  • 4 extra sectorale verlofdagen
  • Hospitalisatieverzekering

Solliciteren

Office
015/29.30.01
office@skillflex.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht